PERSONALIZACJA


Czy mogę spersonalizować pudełko prezentowe oferowane w zestawie prezentowym?

Tak, w plazadora.pl to standardowa funkcjonalność. Na stronie tego produktu, w sekcji PERSONALIZUJ jako pierwsze pokazują się miniatury Podglądu personalizacji produktów wchodzących w skład zestawu, które możemy personalizować. Kliknięcie w miniaturę pudełka prezentowego wyświetli wszystkie dostępne pola personalizacji dla tego produktu. Teraz możesz je wypełnić według własnego pomysłu.


Czy można poprawić błąd w personalizacji prezentu, który już jest w koszyku?

Nie martw się. Błędy się zdarzają, ale w plazadora.pl to nie jest problem. Po pierwsze uruchom Podgląd, a następnie Szczegóły personalizacji  i upewnij się co chcesz zmienić. Następnie kliknij w button Modyfikuj i zostaniesz z powrotem przeniesiony na stronę produktu. Poczekaj cierpliwie, aż cała strona Twojego prezentu spersonalizowanego się załaduje i dokonaj niezbędnych poprawek. Pamiętaj przy tym, aby każde pole tekstowe ponownie zatwierdzić przyciskiem Zastosuj. I wszystko gotowe, teraz możesz ponownie dodać ten prezent do koszyka i zrealizować jego zamówienie.


O nie! Mam problemy z personalizacją wybranego produktu, co zrobić?

Ciągle pracujemy nad tym aby personalizacja produktu, którą realizujesz w naszym sklepie, była procesem twórczym dającym Ci zadowolenie i przyjemność korzystania z tej zaawansowanej technologii. Jeżeli napotkasz na problem to w zdecydowanej większości przypadków sam go rozwiążesz korzystając z pomocy do pola. Kliknij w niebieskie kółeczko przy danym polu personalizacji  i zapoznaj się z treścią tam zamieszczoną. Jeżeli jednak wciąż będziesz miał trudności koniecznie skontaktuj się z nami, abyśmy mogli Ci pomóc.


ZAMÓWIENIA


Co zrobić gdy wybrany prezent jest niedostępny?

Możesz wysłać do nas prośbę o powiadomienie, gdy Twój produkt będzie już dostępny. Ten mechanizm możesz wykorzystać na stronie produktu, który ma status chwilowo niedostępny. Zajmie Ci to 5 sekund. Powiadomienie otrzymasz automatycznie na wskazany adres e mail, gdy tylko produkt pojawi się na magazynie. Zachęcamy również do wyboru innego prezentu z naszej oferty, a w przypadku jakichkolwiek pytań zawsze jesteśmy do dyspozycji, na pewno doradzimy, skontaktuj się z nami.


Gdzie wpisujemy ilość sztuk wybranego produktu, którą chcemy zamówić?

W naszym sklepie ta funkcjonalność jest realizowana w koszyku. Możesz wybrać do 10 sztuk danego produktu. Chcąc zamówić większą ilość prosimy o kontakt z nami.


Chcę zamówić większą ilość spersonalizowanego prezentu niż dostępna w koszyku, co zrobić?

Jeżeli w polu ilość widzisz mniej niż 10 sztuk to oznacza, iż aktualnie w trybie zamówienia internetowego tylko tyle sztuk możesz zamówić. Jeżeli widzisz 10 sztuk to oznacza, że na stanie magazynowym znajduje się więcej niż 10 sztuk, lecz w standardowym trybie zakupów online możesz wybrać maksimum 10 sztuk. Cieszymy się, że produkt Ci się spodobał i chcesz zakupić go w większej ilości. W takich przypadkach koniecznie skontaktuj się z nami, na pewno znajdziemy satysfakcjonujące rozwiązanie.


Dlaczego nie mogę uruchomić klawisza PRZEJDŹ DO KASY aby zakupić prezent/y dodane do koszyka?

Musimy pamiętać, iż samo dodanie produktu do koszyka i wybranie ilości nie spowoduje ich rezerwacji. Najprawdopodobniej przed chwilą inna osoba zakupiła ten produkt/y i jego stan na magazynie jest niższy niż ilość w Twoim zamówieniu. Przekonasz się o tym gdy odświeżysz stronę i rozwiniesz w koszyku selektor dostępnych ilości dla dodanego prezentu.


Jaka jest cena zestawu prezentowego, który utworzyłam/em z wykorzystaniem dostępnych opcji dodatkowych podczas personalizacji na stronie  produktu ?

Na stronie produktu zawsze jest wyświetlana u góry pod jego nazwą cena jednostkowa, poniżej wartość opcji dodatkowych jeżeli takowe zostały dodane, oraz Cena łączna tak spersonalizowanego zestawu. Po dodaniu do koszyka można wybrać ilość do zamówienia tak zdefiniowanego zestawu. W Koszyku możemy także klikając w link Szczegóły personalizacji upewnić się, co obejmuje cena łączna prezentu i gdy wszystko jest zgodne przejść do płatności.


Czy Wasza firma ma również sprzedaż stacjonarną?

Nasza firma nie posiada sklepów stacjonarnych. Wytwarzane przez nas personalizowane prezenty i pudełka prezentowe sprzedajemy wyłącznie online.


Jak można wykorzystać przy zamówieniach posiadane kupony rabatowe?

Taka możliwość jest w Koszyku. W prawym oknie należy kliknąć w link Kod rabatowy?, następnie wpisać w pole posiadany kod i koniecznie go aktywować klikając w button Aktywuj kod. Należny rabat zostanie wówczas naliczony automatycznie. Wyświetli się również nazwa danej akcji rabatowej. Jeżeli zapomniałaś/eś o tym i już znajdujesz się procesie realizacji zamówienia również możesz aktywować posiadany kod rabatowy w prawym oknie ZAMÓWIONE PRODUKTY postępując dokładnie tak samo. Uruchamiaj posiadane zniżki w dowolnym, pasującym dla Ciebie momencie i ciesz się zakupami personalizowanych prezentów z klasą  w plazadora.pl


Jaki jest status realizacji mojego zamówienia?

Aktualny status Twojego zamówienia jest zawsze wyświetlany w zakładce Moje zamówienia po zalogowaniu się do MOJE KONTO. Jeżeli jeszcze nie posiadasz konta i kupiłaś/eś prezent jako Gość będziemy przesyłać Tobie informacje o aktualnym statusie zamówienia na wskazany przez Ciebie e-mail.


PŁATNOŚCI


Czy mogę zapłacić kurierowi za zakupiony prezent kartą przy odbiorze?

W naszym sklepie dominują produkty personalizowane, wykonywane pod indywidualne zapotrzebowanie klienta. Ich produkcja jest uruchamiana po otrzymaniu zapłaty za złożone zamówienie.


Jaką formę zapłaty za zamówiony prezent z personalizacją mam wybrać aby mógł dotrzeć do mnie jak najszybciej?

W takim przypadku rekomendujemy wybór jednej z form płatności elektronicznych Szybki przelew online lub Płatność kartą. Czas realizacji zamówienia, na który składają się czas produkcji i wysyłki oraz czas dostawy  zawsze liczone są od momentu odnotowania zapłaty na naszym koncie. Te wskazane formy płatności umożliwiają maksymalnie szybkie przekazanie zlecenia do produkcji.  


MOJE KONTO


Czy muszę się zarejestrować aby złożyć zamówienie w plazadora.pl ?

Nie,nie musisz zakładać konta aby złożyć zamówienie. Możesz wykorzystać funkcjonalność w naszym sklepie Zamówienie jako Gość i na etapie finalizowania zamówienia podać wszystkie wymagane dane. Takie zamówienie zostanie oczywiście standardowo zrealizowane, ale nie będziesz mógł korzystać z wszelkich udogodnień jakie są związane z posiadaniem swojego konta.


Dlaczego warto założyć konto w naszym sklepie?

Naprawdę czeka na Ciebie wówczas wiele korzyści, m.in.:

  • tylko raz wpisujesz swoje dane
  • wygodnie i szybko złożysz zamówienie
  • możesz śledzić status swojego zamówienia
  • masz stały dostęp do historii zamówień
  • możesz ponownie zamówić ten sam produkt korzystając z linku Zamów ponownie
  • korzystasz z kodów rabatowych adresowanych wyłącznie do stałych klientów
  • możesz dodawać produkty do Ulubionych i przesyłać linki bezpośrednie  do Znajomych, czy też Rodziny


WYSYŁKA I DOSTAWA


Czy mogę spersonalizować pudełko prezentowe oferowane w zestawie prezentowym?

Tak, w plazadora.pl to standardowa funkcjonalność. Na stronie tego produktu znajdziesz w sekcji PERSONALIZUJ jako pierwsze miniatury Podglądu personalizacji produktów wchodzących w skład zestawu, które możemy personalizować. Klikniecie w miniaturę pudełka prezentowego wyświetli wszystkie dostępne pola personalizacji dla tego produktu. Teraz możesz je wypełnić według własnego pomysłu.


Czy można poprawić błąd w personalizacji prezentu, który już jest w koszyku?

Nie martw się. Błędy się zdarzają, ale w plazadora.pl to nie jest problem. Zależy nam aby zamawiany przez Ciebie prezent przyniósł radość i pełną satysfakcję. Po pierwsze uruchom Podgląd, a następnie Szczegóły personalizacji  i upewnij się co chcesz zmienić. Następnie kliknij w button Modyfikuj i zostaniesz z powrotem przeniesiony na stronę produktu. Poczekaj cierpliwie, aż cała strona Twojego prezentu spersonalizowanego się załaduje i dokonaj niezbędnych poprawek. Pamiętaj przy tym, aby każde pole tekstowe ponownie zatwierdzić przyciskiem Zastosuj. I wszystko gotowe, teraz możesz ponownie dodać ten prezent do koszyka i zrealizować jego zamówienie.


Informations

Informations


OBSŁUGA KLIENTA


Czy mogę spersonalizować pudełko prezentowe oferowane w zestawie prezentowym?

Tak, w plazadora.pl to standardowa funkcjonalność. Na stronie tego produktu znajdziesz w sekcji PERSONALIZUJ jako pierwsze miniatury Podglądu personalizacji produktów wchodzących w skład zestawu, które możemy personalizować. Klikniecie w miniaturę pudełka prezentowego wyświetli wszystkie dostępne pola personalizacji dla tego produktu. Teraz możesz je wypełnić według własnego pomysłu.


Czy można poprawić błąd w personalizacji prezentu, który już jest w koszyku?

Nie martw się. Błędy się zdarzają, ale w plazadora.pl to nie jest problem. Zależy nam aby zamawiany przez Ciebie prezent przyniósł radość i pełną satysfakcję. Po pierwsze uruchom Podgląd, a następnie Szczegóły personalizacji  i upewnij się co chcesz zmienić. Następnie kliknij w button Modyfikuj i zostaniesz z powrotem przeniesiony na stronę produktu. Poczekaj cierpliwie, aż cała strona Twojego prezentu spersonalizowanego się załaduje i dokonaj niezbędnych poprawek. Pamiętaj przy tym, aby każde pole tekstowe ponownie zatwierdzić przyciskiem Zastosuj. I wszystko gotowe, teraz możesz ponownie dodać ten prezent do koszyka i zrealizować jego zamówienie.


Informations

Informations

Masz inne pytania?chevron_right